ÁSZF
Információ
Kedves Vásárlóink,
A jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Kanizsa Rehab Nonprofit Kft. valamennyi, a www.kanizsatextil.hu honlapon (a továbbiakban Webáruház) elérhető és megvásárolható árucikkére érvényesek. A Webáruház használatához szükséges azon tájékoztatást, melyet ezen Általános Szerződési Feltételek nem tartalmaznak, a www.kanizsarehab.hu honlapon elérhető „Tájékoztatás” legördülő menüben található dokumentumok nyújtanak.
A Webáruház használatával, illetve a regisztrációval Ön, mint vásárló (a továbbiakban: Vásárló) elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt rendelkezéseket, tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat.
- A szerződő partner adatai
A szerződés a Kanizsa Rehab Nonprofit Kft.-vel (a továbbiakban Kanizsa Rehab) jön létre.
Megnevezés: Kanizsa Rehab Nonprofit Kft.
Székhely: 8800 Nagykanizsa, Petőfi Sándor utca 5.
Cégbejegyzés: Zalaegerszegi Törvényszék,
Cégjegyzékszám: 20-09-069166,
Adószám: 22326852-2-20,
Számlaszám: SBerbank Magyarország Zrt.
14100000-34699649-01000007
Ügyvezető: Szirtes Balázs
Központi telefonszám: +36 (93) 509 740
Ügyfélszolgálati telefonszámok:
Webáruház ügyfélszolgálat telefonszáma: 06-93-509-740[1]
Munkanapokon: 8.00-16.00
Email: info@kanizsarehab.hu
- A szerződés létrejötte
Szerződést a kizárólag magyar nyelven lehet kötni. A megrendelni kívánt termék vagy szolgáltatás részletes jellemzőiről, áráról, valamint a szállítás díjáról, időtartamáról és feltételeiről a Vásárló a termék nevére vagy a terméket ábrázoló képre történő kattintást követően tájékozódhat. A Vásárló a „Kosárba” feliratra vagy a kosár ikonra kattintva tudja a terméket virtuális kosarába helyezni. Amikor a terméket kosarába helyezi, megjelenik egy információs ablak, ami tájékoztatja a Vásárlót arról, hogy a termék elhelyezésre került a virtuális kosarába. Ezen a felületen választhat, hogy tovább nézelődik a Webáruházban („Vásárlás folytatása”) vagy befejezi a nézelődést és elkezdi a megrendelés folyamatát a „Kosár/Pénztár” gombra kattintva. Ha az utóbbi lehetőséget választotta, akkor megjelenik a kosár tartalma, ahol leellenőrizheti kosarának tartalmát. A kosár oldalon módosítani tudja a megrendelést, és tételt tud törölni a kosárból. Ha mindent rendben talált, akkor a „Pénztárhoz” feliratra kattintva elindíthatja a megrendelést és bejelentkezhet fiókjába, illetve regisztráció nélkül is vásárolhat a kért adatok megadásával. Ha a Vásárló bejelentkezett a fiókjába, vagy megadott minden szükséges személyes adatot, az „Átvétel/tovább” feliratra kattintva a szállítási adatokat kell megadnia, amennyiben bejelölte, hogy a számlázi cím eltér a szállítási címtől. A szállítási adatok megadását követően a kívánt fizetési módot kell kiválasztania rendelkezésre álló lehetőségek közül, majd a „Tovább” feliratra kattintani. Megjelenik egy összegző képernyő, ahol a megrendelésének adatit a végleges elküldés előtt utoljára még ellenőrizheti. A Vásárló az adatbeviteli hibákat a megrendelés során bármikor javítani tudja, még az összegző felületen is lehetősége van erre. Terméket törölhet a kosárból az „X” gombra kattintva, megváltoztathatja a személyes adatait a „Módosítás” feliratra kattintva, a termék mennyiségét is növelheti, illetve csökkentheti a termék mellett található „Módosítás” feliratra kattintva.
A „Megrendelés elküldése” gombra kattintva megrendelés véglegessé válik és elküldésre kerül a Kanizsa Rehab Kft részére, mely a Vásárló részéről ajánlatnak minősül. Ezen ajánlat azonban nem jár automatikusan azzal, hogy a Kanizsa Rehab Kft. a Vásárló ajánlatát elfogadta (ld. 3. pont).
Ha a Vásárló megrendelését nyomtatott formában is meg szeretné kapni, akkor kinyomtathatja a “Megrendelés visszaigazolása”-t.
- Ajánlati kötöttség, visszaigazolás, szerződés létrejötte
A Vásárló megrendelésének elküldését követően, a megrendelés megérkezésétől számítottan, legkésőbb 48 órán belül automatikus e-mailben a Kanizsa Rehab Kft. visszaigazolja a Vásárlónak. A visszaigazolás automatikus email formájában történik, mely megerősíti, hogy a Kanizsa Rehab Kft. megkapta a Vásárló által elküldött megrendelést. Az automatikus email a megrendelés részleteit is tartalmazza (tértivevény). Ez a tértivevény nem jelenti a Vásárló megrendelésének elfogadását, csupán arról tájékoztatja a Vásárlót, hogy megrendelése beérkezett a Kanizsa Rehab Kft-hez. A Vásárló megrendelésének (ajánlatának) a Kanizsa Rehab Kft-hez történő beérkezése a Vásárló részéről ajánlati kötöttséget eredményez.
A Kanizsa Rehab Kft. a Vásárló megrendelését (ajánlatát) külön elfogadó e-mail útján fogadja el. A szerződés az ajánlat Kanizsa Rehab kft általi elfogadásáról szóló, a Kanizsa Rehab Kft által a Vásárló részére megküldött, külön e-mail Vásárlóhoz történő megérkezésekor jön létre.
A Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül (azaz legkésőbb 48 órán belül) nem kapja meg a Kanizsa Rehab Kft-től az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.
Ha a Vásárló a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében hibát vesz észre, azt a visszaigazoló e-mail beérkezését követő 24 órán belül jeleznie kell a Kanizsa Rehab Kft felé. E határidő elteltét követően a megrendelést visszaigazoló e-mailt a Kanizsa Rehab Kft akként tekinti, hogy az abban foglalt adatok maradéktalanul helytállóak és a Vásárló által nem kifogásoltak.
A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak.
A szerződés – amennyiben a Vásárló a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy – a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
- A megrendelés adatainak tárolása
A megrendelés adatait a Kanizsa Rehab Kft a mindenkori hatályos számviteli törvényben és az általános forgalmi adóról szóló törvényben foglaltak alapján tárolja.
- Elállási jog
A jelen pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy Vásárlóra vonatkoznak és alkalmazandóak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. A félreértések elkerülése érdekében a Kanizsa Rehab Kft rögzíti, és az érintett Vásárlók kifejezetten tudomásul veszik, hogy mindazon természetes személyek, akik a jelen, 5. pontban említett meghatározásnak nem felelnek meg, azaz nem szakmájuk, foglalkozásuk vagy üzleti tevékenységükön kívül járnak el, illetve a nem természetes személy Vásárlók, nem tartoznak a jelen pontban részletezett szabályok hatályok alá, azaz e személyek esetében a jelen pontban foglalt rendelkezések nem alkalmazhatóak.
A fentiekben említett Vásárló jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén:
- a terméknek,
- több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek
- több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
- ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,
- a Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének,
a termék átvételétől, illetve a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésének napjától számított 14 naptári napon belül (a továbbiakban: „Elállási Időszak”) a szerződéstől indokolás nélkül elállni. Ha a Vásárló elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postai úton vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Kanizsa Rehab Kft részére az Elállási Időszak alatt. Ebből a célból a Vásárló felhasználhatja a https://kanizsatextil.hu/elallasi-nyilatkozat/ linkről letölthető elállási nyilatkozat mintát.
A Vásárlót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek, illetve a vonatkozó jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta. Ha a Vásárló a megjelölt határidőben, minden kétséget kizáróan igazolható módon nem küldi meg elállási nyilatkozatát, ez úgy minősül, hogy a Vásárló nem teljesítette az elállási jog gyakorlásához szükséges feltételeket, ezért a szerződése nem kerül felbontásra, szerződése továbbra is hatályban marad.
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Vásárló az erre irányuló nyilatkozatát Elállási Időszak alatt (akár a 14. naptári napon) elküldi a Kanizsa Rehab Kft-nek. A határidő számítás szempontjából, postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének időpontját veszi figyelembe a Kanizsa Rehab Kft. A Vásárlónak az elállási nyilatkozatát tartalmazó levelét ajánlott küldeményként szükséges postára adnia annak érdekében, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma. A Vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, ha az Elállási Időszak lejárta előtt (14, azaz tizennégy naptári nap) elküldi elállási nyilatkozatát a leírtak szerint a Kanizsa Rehab Kft részére.
Vásárló elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Kanizsa Rehab Kft 1. pontban feltüntetett címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 3 (három) munkanapon belül visszaküldeni a Kanizsa Rehab Kft részére. Postai úton történő megküldés esetén a Vásárlónak jól látható módon fel kell tüntetnie a visszaküldendő termék csomagolásán: “Kanizsa Textil webáruház”. A határidő betartottnak minősül, ha a Vásárló a 3 (három) munkanapos határidő letelte előtt, vagy a 3. (harmadik) munkanapon elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.
Ha a Vásárló több mint egy terméket vagy szolgáltatást rendel meg, bármelyik vagy az összes termékre vagy szolgáltatásra vonatkozó szerződéstől elállhat.
A termék Kanizsa Rehab Kft. címére történő visszaküldésének költsége a Vásárlót terheli. A Kanizsa Rehab Kft-nek az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Vásárlót semmilyen más költség nem terheli.
Ha a Vásárló eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől (arról szóló értesüléstől) számított 30 napon belül a Kanizsa Rehab Kft visszatéríti a Vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, kivéve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget, valamint azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Vásárló a Kanizsa Rehab Kft által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.
A Kanizsa Rehab Kft jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Kanizsa Rehab Kft. a korábbi időpontot veszi figyelembe
Felhívjuk Kedves Vásárlóink figyelmét, hogy előre utalásos fizetés esetén minden esetben a fizetéskor megadott bankszámlára utaljuk vissza a visszáru összeget. Utánvétes vásárlás esetén a Kanizsa Rehab Kft, a Vásárló által megadott elérhetősége(ke)n, megkeresi Vásárlót bankszámla adatainak megadása céljából, melyre a visszautalást teljesíteni tudja. Készpénz visszafizetésére nincs lehetőség.
Abban az esetben, ha a Vásárló a termék megvásárlására irányuló szerződéstől egyoldalú nyilatkozattal eláll, azonban az elállással érintett terméket annak jellege, tulajdonságai, illetve működése megállapításához szükséges használatot meghaladó mértékben használta, a termékben bekövetkező értékcsökkenésért felelősséggel tartozik. Ezen értékcsökkenéssel arányos összeget a Kanizsa Rehab Kft, az elállási joggal érintett termék vételárának visszatérítése során, érvényesíti, azaz ezen összeget a visszatérítendő vételárból beszámítással levonja. Az értékcsökkenés nagysága az elállással érintett termék jellege, értéke (vételára), valamint a fentiek szerinti használatból eredő kopás/elhasználódás mértéke alapján kerül megállapításra.
A Vásárlót nem illeti meg az elállási jog- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Kanizsa Rehab Kft, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
A visszaküldendő termékhez a Vásárlónak mellékelnie kell a szállítólevelet, és lehetőség szerint megjelölendő a visszaküldés oka is. A visszaküldés okának megjelölése, azaz az elállási jog indokolása nem kötelező, így amennyiben a Vásárló nem tünteti fel a visszaküldés okát, az nem jelenti elállási jogának elvesztését, vagy ezen okból bármely kapcsolódó jogának csorbulását.
Amennyiben a Vásárlónak bármely kérdése lenne az elállási jogra vonatkozóan, a Kanizsa Rehab kft ügyfélszolgálatához fordulhat a következő elérhetőségeken, munkanapokon 08.00-16.00-ig:
Email: info@kanizsarehab.hu
Telefonszám: +36 93 509 740[2]
Postacímen: Kanizsa Rehab Nonprofit Kft., 8800 Nagykanizsa, Petőfi Sándor utca 5. (Postai úton történő megkeresés esetén kérjük, írja rá a borítékra: “Kanizsa Textil webáruház”)
6.Árak és szállítás
Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett ár magyar forintban értendő és tartalmazza a törvényben rögzített ÁFA-t, ehhez számítandó még a szállítási költség, melyet a termék ára nem tartalmaz. Az ár a megrendeléskor érvényes ár.
A kiszállítás kizárólag Magyarország területén történik. Átalános szállítási idő 3 munkanap. Amennyiben a 3 napos szállítási idő nem tartható be, arról a Kanizsa Rehab Kft e-mailben vagy sms-ben értesítést küld a megrendelőnek.
7.Szállítási költségek
Bruttó 20.000.-Ft feletti rendelés esetén a szállítási díj INGYENES!
Szállítási díj: országosan bruttó 1050,- Ft csomagküldési átalánydíjat számít fel szállítási költségként.
Utánvétes fizetés esetén + bruttó 600,- Ft ot számolunk fel a szállítási díjon felül.
Ez csak részben tartalmazza a bérmentesítési/szállítási és a csomagolás díjat, a fennmaradó részt a Kanizsa Rehab Nonprofit Kft. vállalja át.
Csomagszállító cég: GLS futárszolgálat
Kivételes esetben előfordulhat, hogy magasabb szállítási díjat kell felszámítani, ilyen esetben a díjról a Kanizsa Rehab Kft részletes kimutatást készít és arra a megrendelés előtt felhívj a Vásárló figyelmét.
Amennyiben a megrendelést követően technikai vagy logisztikai okokból több lépésben kell a megrendelést kiszállítani, a szállítási költségeket csak egyszer számítja fel a Kanizsa Rehab Kft.
A termék mennyiségi és minőségi átvétele, a terméknek, a futártól való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával megtörténik. Ez azt jelenti, hogy a Kanizsa Rehab Kft-nek utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. A szállítólevél aláírásával tehát elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak. (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék).
Ha sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről jegyzőkönyv felvételét kell kérnie a futártól. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés, az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét a Kanizsa Rehab Kft díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Kanizsa Rehab Kft felelősséget nem vállal!
8.Szavatosság
8.1.Kellékszavatosság
Vásárló a Kanizsa Rehab Kft hibás teljesítése esetén a Kanizsa Rehab Kft-vel szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.
Természetes személy általi (Fogyasztói) szerződés esetén Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek, azonban vásárló előtt rejtve voltak. A Kanizsa Rehab Kft nem teljesített hibásan, ha a Vásárló a termék hibáiról tudott, vagy tudnia kellett (ez azt jeleni, hogy kellő körültekintéssel a hibát fel kellett volna ismernie). A szavatosság és a jótállás alapja kizárólag rejtett hiba lehet. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait érvényesíteni már nem tudja.
Nem természetes személy által kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
Vásárló – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Kanizsa Rehab Kft számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Kanizsa Rehab Kft költségére Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Kanizsa Rehab Kft adott okot.
Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Kanizsa Rehab Kft-vel.
Vásárló közvetlenül a Kanizsa Rehab Kft-vel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Ha Vásárló a szavatossági igényét a terméktől – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.
8.2.Termékszavatosság
A jelen fejezetben említett, termékszavatosságot szabályozó rendelkezések a Vásárlóra kizárólag és kifejezetten azon esetben vonatkoznak, amennyiben a Vásárló a Ptk. jelen ÁSZF-ben hivatkozott rendelkezése alapján fogyasztónak minősül.
A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló – választása szerint – a 8.1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Fogyasztó a gyártóval szemben érvényesítheti.
Termékszavatossági igényként Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti, azaz pénzbeli orvoslásra, árleszállításra és elállásra nincs mód, hiszen a gyártó és a fogyasztó között nem jött létre szerződéses jogviszony, hiányzik a szerződés. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Fogyasztónak kell bizonyítania.
Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Vásárló felelős.
Vásárló a termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Kanizsa Rehab Kft) szemben gyakorolhatja.
A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója is.
A gyártó, forgalmazó (Kanizsa Rehab Kft) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak, forgalmazónak (Kanizsa Rehab Kft) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
9.Jótállás
Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a Vásárló
- elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Kanizsa Rehab Kft a másik
- jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a Vásárlónak okozott érdeksérelmet.
- ha a Kanizsa Rehab Kft a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Vásárló érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a Vásárlónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a Vásárló – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Kanizsa Rehab Kft költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a Fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Vásárló érdekeit kímélve kell elvégezni. A Kanizsa Rehab Kft-nek a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül el kell végeznie.
Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Vásárló a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Kanizsa Rehab Kft-t terhelik.
Vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül Vásárló a jótállásból fakadó jogok a 8.1 és a 8.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
- Szavatosság, jótállás érvényesítése
Vásárló a termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét a Kanizsa Rehab Kft 1. pontban megadott elérhetőségein jelezheti.
Ha a kiszállított áru láthatóan anyag- vagy gyártási hibás, ide tartoznak a szállításkor keletkezett sérülések is, akkor kérjük, hogy az ilyen jellegű hibákat jelentse azonnal. Ha nem él a reklamáció lehetőségével, az nem jár törvényes jogaira nézve következményekkel. Valamennyi, a megvásárolt áru törvényes, 2 éves szavatossági ideje alatt fellépő meghibásodására a Vásárlónak járó törvényes jogok fennállnak. A szerződés szerinti jótállás a szavatossági jogok fennállását nem érinti.
A jótállási feltételekről bővebben a termékhez mellékelt dokumentumokból tájékozódhat. Ha nincsenek meg Önnek ezek a dokumentumok vagy nem műszaki cikkről van szó, akkor kérjük, forduljon központunkhoz:
Cím: 8800 Nagykanizsa, Petőfi Sándor utca 5.
Email: info@kanizsarehab.hu
Tel.: +36 (93) 509 740[3]
Postai úton történő megkeresés esetén kérjük, írja rá a borítékra: “Kanizsa Textil webáruház”
11.Tulajdonjog fenntartása
A vételár teljes kifizetéséig az áru a Kanizsa Rehab Nonprofit Kft. tulajdonában marad. Ha a termék a vételár teljes kifizetését megelőzően mégis – bármely okból –a Vásárló birtokába kerül, felelősséggel tartozik a Kanizsa Rehab Nonprofit Kft irányába mindazon károk tekintetében, amelyek megtérítésére senkit nem lehet kötelezni.
12.Fizetés, esedékesség, késedelmes fizetés
Az áru kifizetése a Vásárló választása szerint történhet banki előreutalással, vagy utánvéttel. A Kanizsa Rehab Nonprofit Kft. fenntartja magának a jogot, hogy egyes esetekben bizonyos fizetési módokat kizárjon, ill. előre utalást kérjen. Előre utalás esetén a termék szerződés szerinti árát az 1. pontban megadott számlaszámra kell teljesíteni.
Kérjük adja meg rendelési számát, – illetve amennyiben rendelkezik ügyfélszámmal, – ügyfélszámát is a közlemény rovatban!
13.Kapcsolatfelvétel
Esetleges kérdéseivel vagy reklamációjával, kérjük az alábbi e-mailes elérhetőségeken keressen bennünket: info@kanizsarehab.hu
A Kanizsa Textil Webáruház telefonos ügyfélszolgálat elérhetősége, munkanapokon 08.00-16.00-ig: +36 93 509 740[4]
Postacímünk:
Kanizsa Rehab Nonprofit Kft., 8800 Nagykanizsa, Petőfi Sándor utca 5.
Postai úton történő megkeresés esetén kérjük, írja rá a borítékra: “Kanizsa Textil webáruház”
Visszáru cím:
Kanizsa Rehab Nonprofit Kft., 8800 Nagykanizsa, Petőfi Sándor utca 5.
14.Jogérvényesítési lehetőségek
14.1.Panaszügyintézés
Vásárló a termékkel vagy a Kanizsa Rehab Kft tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait a 13. pontban megadott elérhetőségeken terjesztheti elő.
A Kanizsa Rehab Kft a szóbeli panasz esetén a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel. A továbbiakban a panasz kezelésére a mindenkor hatályos fogyasztóvédelemről szóló jogszabályban foglaltak szerint jár el. A jegyzőkönyv egy példányát a Kanizsa Rehab Kft. köteles Vásárló részére átadni. A Kanizsa Rehab Kft a panaszról készített jegyzőkönyvet, a panaszra tett érdemi válasszal együtt öt évig megőrizi.
Minden egyéb esetben a Kanizsa Rehab Kft, az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.
A Kanizsa Rehab Kft, az írásban érkezett panaszt, az érkeztetéstől számított 30 napon belül érdemben megválaszolja, ami jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.
A panasz elutasítása esetén a Kanizsa Rehab Kft az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót.
14.2.Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a Kanizsa Rehab Kft és a Vásárló között esetlegesen fennálló jogvita a Kanizsa Rehab Kft-vel folytatott tárgyalások során nem rendeződik, bármelyik fél bírósági eljárást kezdeményezhet, továbbá fogyasztói jogvita esetén az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Vásárló számára:
- Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
- Békéltető testület eljárásának kezdeményezése (Zala Megyei Békéltető Testület, Zala Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület, 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24., ügyfélfogadási idő: hétfőtől péntekig: 8:00 – 12:00, telefon: +36 (92) 550 513)
Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
Amennyiben bírósági eljárásra kerül sor, a békés úton nem rendezhető vitás kérdések eldöntésére, a Felek a vásárlásból adódó jogviták rendezésére kikötik a mindenkor hatályos Polgári Perrendtartás szerint járásbíróság hatáskörébe tartozó ügyekben a Nagykanizsai Járásbíróság, törvényszéki hatáskörbe tartozó ügyekben a Zalaegerszegi Törvényszék kizárólagos illetékességét.
15.Adatvédelem
A Kanizsa Rehab Nonprofit Kft Adatvédelmi és adatbiztonsági Szabályzata és annak mellékletei az alábbi linken keresztül érhetők el:
http://www.kanizsarehab.hu/rolunk/adatkezeles/
- Az Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása
A Kanizsa Rehab Kft. jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket bármikor, egyoldalúan módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően leadott megrendelésekre alkalmazandók.
A Kanizsa Rehab Kft fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a Webáruházon, előzetes figyelmeztetés nélkül és hogy a Webáruházat más domainnév alá helyezze át.
Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2018.07.01.