ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

Információ

Kedves Vásárlóink,
A jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Kanizsa Rehab Nonprofit Kft. valamennyi, a www.kanizsatextil.hu honlapon (a továbbiakban Webáruház) elérhető és megvásárolható árucikkére érvényesek. A Webáruház használatához szükséges azon tájékoztatást, melyet ezen Általános Szerződési Feltételek nem tartalmaznak, a www.kanizsarehab.hu honlapon elérhető „Tájékoztatás” legördülő menüben található dokumentumok nyújtanak.

A Webáruház használatával, illetve a regisztrációval Ön, mint vásárló (a továbbiakban: Vásárló) elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt rendelkezéseket, tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat.

  1. A szerződő partner adatai

A szerződés a Kanizsa Rehab Nonprofit Kft.-vel (a továbbiakban Kanizsa Rehab) jön létre.

Megnevezés:                          Kanizsa Rehab Nonprofit Kft.
Székhely:                                8800 Nagykanizsa, Petőfi Sándor utca 5.
Cégbejegyzés:                        Zalaegerszegi Törvényszék,
Cégjegyzékszám:                   20-09-069166,
Adószám:                               22326852-2-20,
Számlaszám:                        MKB
HU85   10300002-13346283-00014902
Ügyvezető:                             Balogh Csaba
Központi telefonszám:           +36 (93) 509 740
Webáruház ügyfélszolgálat telefonszáma: 06-93-509-740

Munkanapokon: 8.00-16.00
Email: info@kanizsarehab.hu

 

  1. A szerződés létrejötte

Szerződést a kizárólag magyar nyelven lehet kötni. A megrendelni kívánt termék vagy szolgáltatás részletes jellemzőiről, áráról, valamint a szállítás díjáról, időtartamáról és feltételeiről a Vásárló a termék nevére vagy a terméket ábrázoló képre történő kattintást követően tájékozódhat. A Vásárló a „Kosárba” feliratra vagy a kosár ikonra kattintva tudja a terméket virtuális kosarába helyezni. Amikor a terméket kosarába helyezi, megjelenik egy információs ablak, ami tájékoztatja a Vásárlót arról, hogy a termék elhelyezésre került a virtuális kosarába. Ezen a felületen választhat, hogy tovább nézelődik a Webáruházban („Vásárlás folytatása”) vagy befejezi a nézelődést és elkezdi a megrendelés folyamatát a „Kosár/Pénztár” gombra kattintva. Ha az utóbbi lehetőséget választotta, akkor megjelenik a kosár tartalma, ahol leellenőrizheti kosarának tartalmát. A kosár oldalon módosítani tudja a megrendelést, és tételt tud törölni a kosárból. Ha mindent rendben talált, akkor a „Pénztárhoz” feliratra kattintva elindíthatja a megrendelést és bejelentkezhet fiókjába, illetve regisztráció nélkül is vásárolhat a kért adatok megadásával. Ha a Vásárló bejelentkezett a fiókjába, vagy megadott minden szükséges személyes adatot, az „Átvétel/tovább” feliratra kattintva a szállítási adatokat kell megadnia, amennyiben bejelölte, hogy a számlázi cím eltér a szállítási címtől. A szállítási adatok megadását követően a kívánt fizetési módot kell kiválasztania rendelkezésre álló lehetőségek közül, majd a „Tovább” feliratra kattintani. Megjelenik egy összegző képernyő, ahol a megrendelésének adatait a végleges elküldés előtt utoljára még ellenőrizheti. A Vásárló az adatbeviteli hibákat a megrendelés során bármikor javítani tudja, még az összegző felületen is lehetősége van erre. Terméket törölhet a kosárból az „X” gombra kattintva, megváltoztathatja a személyes adatait a „Módosítás” feliratra kattintva, a termék mennyiségét is növelheti, illetve csökkentheti a termék mellett található „Módosítás” feliratra kattintva.

Az adatok megadását követően Felhasználó a ”fizetési kötelezettséggel járó megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

Ha a Vásárló megrendelését nyomtatott formában is meg szeretné kapni, akkor kinyomtathatja a “Megrendelés visszaigazolása” -t.

  1. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás, szerződés létrejötte

A Vásárló megrendelésének elküldését követően, a megrendelés megérkezésétől számítottan, legkésőbb 48 órán belül automatikus e-mailben a Kanizsa Rehab Nonprofit Kft. visszaigazolja a Vásárlónak. A visszaigazolás automatikus email formájában történik, mely megerősíti, hogy a Kanizsa Rehab Nonprofit Kft. megkapta a Vásárló által elküldött megrendelést. Az automatikus email a megrendelés részleteit is tartalmazza (tértivevény). Ez a tértivevény nem jelenti a Vásárló megrendelésének elfogadását, csupán arról tájékoztatja a Vásárlót, hogy megrendelése beérkezett a Kanizsa Rehab Nonprofit Kft-hez.  A Vásárló megrendelésének (ajánlatának) a Kanizsa Rehab Nonprofit Kft-hez történő beérkezése a Vásárló részéről ajánlati kötöttséget eredményez.

A Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül (azaz legkésőbb 48 órán belül) nem kapja meg a Kanizsa Rehab Kft-től az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.

Ha a Vásárló a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében hibát vesz észre, azt a visszaigazoló e-mail beérkezését követő 24 órán belül jeleznie kell a Kanizsa Rehab Nonprofit Kft felé. E határidő elteltét követően a megrendelést visszaigazoló e-mailt a Kanizsa Rehab Nonprofit Kft akként tekinti, hogy az abban foglalt adatok maradéktalanul helytállóak és a Vásárló által nem kifogásoltak.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak.

  1. A szerződés írásbelisége, iktatása

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat a Kanizsa Rehab Nonprofit Kft nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető, nem megtekinthető.

A szerződés – amennyiben a Vásárló a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy – a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik.  Alkalmazásra kerül a fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI.30.) Korm. rendeletben foglaltak, szem előtt tartva a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

 

  1. A megrendelés adatainak tárolása

A megrendelés adatait a Kanizsa Rehab Nonprofit Kft a mindenkori hatályos számviteli törvényben és az általános forgalmi adóról szóló törvényben foglaltak alapján tárolja.

  1. Elállási jog

A jelen pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy Vásárlóra vonatkoznak és alkalmazandóak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. A félreértések elkerülése érdekében a Kanizsa Rehab Nonprofit Kft rögzíti, és az érintett Vásárlók kifejezetten tudomásul veszik, hogy mindazon természetes személyek, akik a jelen, 5. pontban említett meghatározásnak nem felelnek meg, azaz nem szakmájuk, foglalkozásuk vagy üzleti tevékenységükön kívül járnak el, illetve a nem természetes személy Vásárlók, nem tartoznak a jelen pontban részletezett szabályok hatályok alá, azaz e személyek esetében a jelen pontban foglalt rendelkezések nem alkalmazhatóak.

A fentiekben említett Vásárló a termék adásvételére irányuló szerződés esetén az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében jogosult:

  1. a terméknek,
  2. több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek
  3. több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
  4. ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,
  5. a Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének,

a termék átvételétől, illetve a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésének napjától számított 14 naptári napon belül (a továbbiakban: „Elállási Időszak”) a szerződéstől indokolás nélkül elállni és visszaküldheti a megrendelt terméket.

 

A Vásárló, a termék átvétele előtt bármikor, illetve az átvételtől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, azaz az elállási jog már a szerződéskötés napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolható.

Ha a Vásárló elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postai úton vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Kanizsa Rehab Nonprofit Kft részére az Elállási Időszak alatt.

Ebből a célból a Vásárló felhasználhatja a https://kanizsatextil.hu/elallasi-nyilatkozat/ linkről letölthető elállási nyilatkozat mintát.

 

Ezen tájékoztatás hiányában jogosult a Vásárló 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

Ha az Eladó a 14 napos határidő lejártát követő 12 hónapon belül megadta a Vásárlónak a részére meghatározott tájékoztatást, az elállásra vagy a felmondásra nyitva álló határidő az e tájékoztatás közlésétől számított tizennegyedik napon jár le.

A Vásárlót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek, illetve a vonatkozó jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta. Ha a Vásárló a megjelölt határidőben, minden kétséget kizáróan igazolható módon nem küldi meg elállási nyilatkozatát, ez úgy minősül, hogy a Vásárló nem teljesítette az elállási jog gyakorlásához szükséges feltételeket, ezért a szerződése nem kerül felbontásra, szerződése továbbra is hatályban marad.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Vásárló az erre irányuló nyilatkozatát Elállási Időszak alatt (akár a 14. naptári napon) elküldi a Kanizsa Rehab Kft-nek. A határidő számítás szempontjából, postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének időpontját veszi figyelembe a Kanizsa Rehab Kft. A Vásárlónak az elállási nyilatkozatát tartalmazó levelét ajánlott küldeményként szükséges postára adnia annak érdekében, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma. A Vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, ha az Elállási Időszak lejárta előtt (14, azaz tizennégy naptári nap) elküldi elállási nyilatkozatát a leírtak szerint a Kanizsa Rehab Kft részére.

A Vásárló elállás esetén köteles a megrendelt terméket az Eladó címére késedelem nélkül, haladéktalanul, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket.

Az Eladó azonban nem köteles a Vásárló része megtéríteni azon többletköltségeket, amely az Eladó által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.

Postai úton történő megküldés esetén a Vásárlónak jól látható módon fel kell tüntetnie a visszaküldendő termék csomagolásán: “Kanizsa Textil webáruház”.

Ha a Vásárló több mint egy terméket vagy szolgáltatást rendel meg, bármelyik vagy az összes termékre vagy szolgáltatásra vonatkozó szerződéstől elállhat. Amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.

A termék Kanizsa Rehab Nonprofit Kft. címére történő visszaküldésének költsége a Vásárlót terheli. A Kanizsa Rehab Nonprofit Kft-nek az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni.  A Vásárló kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha az Eladó vállalta e költség viselését.  Az Eladó nem köteles visszatéríteni a Vásárlónak ez emelt díjú fuvarozásból (pl.: sürgősségi kiszállítás pótdíja miatt felmerült) eredő többletköltségeket, csak a normál szállítási díjat.  Amennyiben a Vásárló kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos szállítási módtól eltérő szállítási módot választ (pl.:gyorsfutár, stb.), az Eladó nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.

A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Vásárlót semmilyen más költség nem terheli, Eladó azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését, ezért a Vásárlónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli.

A Vásárló csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Nem felel a Vásárló az értékcsökkenésért, ha az Eladó az előírt tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget.

Eladó a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz.

A Vásárló kifejezett beleegyezése alapján a vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a Vásárlót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.

Eladó a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Vásárló részére, beleértve a szállítási díjat is.

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a Vásárló nem élhet az elállási jogával az alábbi esetekben:

  1. a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha Eladó a teljesítést a Vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és Vásárló tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  2. b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Eladó által nem befolyásolható lehetséges ingadozásától függ;
  3. c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak;
  4. d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  5. e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  6. f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

A Kanizsa Rehab Kft jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Kanizsa Rehab Kft. a korábbi időpontot veszi figyelembe.

Felhívjuk Kedves Vásárlóink figyelmét, hogy előre utalásos fizetés esetén minden esetben a fizetéskor megadott bankszámlára utaljuk vissza a visszáru összeget. Utánvétes vásárlás esetén a Kanizsa Rehab Nonprofit Kft, a Vásárló által megadott elérhetősége(ke)n, megkeresi Vásárlót bankszámla adatainak megadása céljából, melyre a visszautalást teljesíteni tudja.

Abban az esetben, ha a Vásárló a termék megvásárlására irányuló szerződéstől egyoldalú nyilatkozattal eláll, azonban az elállással érintett terméket annak jellege, tulajdonságai, illetve működése megállapításához szükséges használatot meghaladó mértékben használta, a termékben bekövetkező értékcsökkenésért felelősséggel tartozik. Ezen értékcsökkenéssel arányos összeget a Kanizsa Rehab Kft, az elállási joggal érintett termék vételárának visszatérítése során, érvényesíti, azaz ezen összeget a visszatérítendő vételárból beszámítással levonja. Az értékcsökkenés nagysága az elállással érintett termék jellege, értéke (vételára), valamint a fentiek szerinti használatból eredő kopás/elhasználódás mértéke alapján kerül megállapításra.

A Vásárlót nem illeti meg az elállási jog- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Kanizsa Rehab Kft, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. A visszaküldés okának megjelölése, azaz az elállási jog indokolása nem kötelező, így amennyiben a Vásárló nem tünteti fel a visszaküldés okát, az nem jelenti elállási jogának elvesztését, vagy ezen okból bármely kapcsolódó jogának csorbulását.

Vásárlót a termék, fent leírt visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Eladó azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését, ezért a Vásárlónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

A Vásárló csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Nem felel a Vásárló az értékcsökkenésért, ha az Eladó az előírt tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget.

Eladó a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz.

A Vásárló kifejezett beleegyezése alapján a vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a Vásárlót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.

Eladó a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Vásárló részére, beleértve a szállítási díjat is.

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a Vásárló nem élhet az elállási jogával az alábbi esetekben:

  1. a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha Eladó a teljesítést a Vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és Vásárló tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  2. b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Eladó által nem befolyásolható lehetséges ingadozásától függ;
  3. c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak;
  4. d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  5. e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  6. f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

 

Amennyiben a Vásárlónak bármely kérdése lenne az elállási jogra vonatkozóan, a Kanizsa Rehab Nonprofit Kft ügyfélszolgálatához fordulhat a következő elérhetőségeken, munkanapokon 08.00-16.00-ig:

Email:                 info@kanizsarehab.hu

Telefonszám:      +36 93 509 740[2]

Postacímen:        Kanizsa Rehab Nonprofit Kft., 8800 Nagykanizsa, Petőfi Sándor utca 5.

(Postai úton történő megkeresés esetén kérjük, írja rá a borítékra: “Kanizsa Textil webáruház”)

 

  1. Árak és szállítás

Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett ár magyar forintban értendő és tartalmazza a törvényben rögzített ÁFA-t, ehhez számítandó még a szállítási költség, melyet a termék ára nem tartalmaz. Az ár a megrendeléskor érvényes ár.

A kiszállítás kizárólag Magyarország területén történik. A csomagok feladása a megrendelés megérkezését követő 3 munkanapon belül történik. Amennyiben a 3 napos feladási idő nem tartható be, arról a Kanizsa Rehab Kft e-mailben vagy telefonon értesítést küld a megrendelőnek.

  1. Szállítás:

A csomagok szállítása csomagküldő szolgálat útján történik.

A feladás időpontja készlettől függően 1-3 munkanap.

A csomagküldő szolgálatnak történt átadást követően a szállítás időtartama a futárszolgálat leterheltségétől függ, azért felelősséget vállalni nem tudunk.

DPD futárszolgálattal (házhoz szállítás):
Választható fizetési módok: Bankkártya / Közvetlen banki átutalás / Utánvét
Szállítási díj: országosan bruttó 1990,– Ft
Utánvétes fizetés esetén + utánvét költséget számolunk fel a szállítási díjon felül: bruttó 1000,- Ft

MPL futárszolgálat (Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára, illetve házhoz szállítás)
Választható fizetési módok: Bankkártya / Közvetlen banki átutalás / Utánvét
Szállítási díj:

  • Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 1.990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 2.990Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 3990 Ft/db.

Utánvétes fizetés esetén + utánvét költséget számolunk fel a szállítási díjon felül: bruttó 1000,- Ft

Packeta (csomagpontra szállítás): 0-5kg között
Választható fizetési módok: Bankkártya / Közvetlen banki átutalás.
A jelenlegi jogszabály szerint csomagponton utánvétre sajnos NINCS lehetőség, amint ez változik, azonnal változtatunk mi is!
Szállítási díj: Bruttó 1490,-Ft

Az aktuális átvevőhelyek listáját itt tudod megnézni: https://www.csomagkuldo.hu/atvevohelyek

A Packeta átvevőhelyek minden esetben helyi üzletek, boltok – például a legközelebbi benzinkút, számítógépüzlet vagy műszaki bolt, kozmetikai szalon, papírbolt, horgászbolt, élelmiszer üzlet, stb… Ennek a rendszernek köszönhetően nem kell otthon várnod, hogy mikor hív a futár. Kérd a csomagodat a hozzád legközelebb eső Packeta átvevőpontra, ahol a kiszállított csomag 7 napig megvár. Ha nem tudod ezen időszak alatt felvenni a csomagot, az interneten 21 napig ingyenesen meghosszabbíthatod a tárolást.

Mik a Packeta előnyei?
– Egyszerű csomag-nyomkövetés
– Egy jelszóval átvehető a csomag
– Kibontható és ellenőrizhető a csomag átvételkor
– Akár 21 napig is megőrzésre kerül a csomag az átvevőhelyen
– Kedvező ár

Hogyan működik a Packeta?
1) A szállítási módnál válaszd a Packeta csomagpontot!
2) Ha átadjuk a csomagodat a Packetának értesítést küldünk neked.
3) Amit megérkezik az átvevőhelyre a csomagod a Packeta SMS-ben és email-ben is értesít téged.
4) Az SMS-ben és az email-ben is küldenek neked egy egyedi jelszót. Ezt kell bemondanod az átvevőhelyen.
5) Máris nálad a csomag – boldogság!

A csomag felvételével mást is megbízhatsz, mivel az átvételi jogot a jelszóval kell igazolni. Ha 7 napon belül nem tudod felvenni az árut, egy válasz SMS-ben vagy a csomagkövetőn keresztül 21 napra meghosszabbíthatod a tárolási időt.

Hol ellenőrizhetem, hogy hol van a csomagom?
A Packeta modern csomagkövetési szolgáltatásnak köszönhetően gyorsan megtudhatod, hogy csomagod éppen hol van és mikor érkezik meg. Egyszerűen csak add meg a csomagszámot az alábbi linken, ami egy Z betűvel kezdődő, kilencjegyű számsor: https://tracking.packeta.com/hu/tracking/search (kiküldtük neked email-ben)

Ha van kérdésem a csomagommal kapcsolatban kit kereshetek?
Hívd a Packeta ügyfélszolgálatát, mely elérhetőségeit itt találod meg: https://www.csomagkuldo.hu/maganszemelyeknek/kapcsolat
Esetleg vedd fel velük a kapcsolatot a weboldalukon és a Facebook oldalukon található Packetabot (chatbot) segítségével.

Amennyiben a megrendelést követően technikai vagy logisztikai okokból több lépésben kell a megrendelést kiszállítani, a szállítási költségeket csak egyszer számítja fel a Kanizsa Rehab Kft.

Kivételes esetben előfordulhat, hogy magasabb szállítási díjat kell felszámítani, ilyen esetben a díjról a Kanizsa Rehab Kft részletes kimutatást készít és arra a megrendelés előtt felhívja a Vásárló figyelmét.

A szállítólevél aláírásával tehát elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak. (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék).

Ha sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről jegyzőkönyv felvételét kell kérnie a futártól. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés, az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét a Kanizsa Rehab Kft. díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Kanizsa Rehab Kft felelősséget nem vállal!

 

9.Szavatosság

9.1.Kellékszavatosság

Vásárló a Kanizsa Rehab Kft hibás teljesítése esetén a Kanizsa Rehab Kft-vel szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.

Természetes személy általi (Fogyasztói) szerződés esetén Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek, azonban vásárló előtt rejtve voltak. A Kanizsa Rehab Kft nem teljesített hibásan, ha a Vásárló a termék hibáiról tudott, vagy tudnia kellett (ez azt jeleni, hogy kellő körültekintéssel a hibát fel kellett volna ismernie). A szavatosság és a jótállás alapja kizárólag rejtett hiba lehet. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait érvényesíteni már nem tudja.

Nem természetes személy által kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Vásárló – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Kanizsa Rehab Kft számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Kanizsa Rehab Kft költségére Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Kanizsa Rehab Kft adott okot.

Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Kanizsa Rehab Kft-vel.

Vásárló közvetlenül a Kanizsa Rehab Kft-vel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Ha Vásárló a szavatossági igényét a terméktől – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

9.2. Fogyasztókra vonatkozó speciális kellékszavatossági szabályok

 

Fogyasztó és Vállalkozás közötti szerződés esetén a fenti kellékszavatossági szabályok a Ptk, valamint a 373/2021. (VI.30.) Korm. rendelet rendelkezései alapján Fogyasztókat a jelen pontokba foglalt eltérésekkel illetik meg.

9.2.1. Fogyasztói szerződés esetében ellenkező bizonyításig vélelmezni kell, hogy az áru és a digitális elemeket tartalmazó áru teljesítésének időpontjától számított egy (1) éven belül felismert hiba már az áru teljesítésének időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem az áru természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.

9.2.2 Fogyasztó és vállalkozás közötti – ingó dolognak minősülő áru adásvételére, digitális tartalom szolgáltatására irányuló – szerződés esetén a Fogyasztó kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát az Eladó költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt.

9.3.Termékszavatosság 

A jelen fejezetben említett, termékszavatosságot szabályozó rendelkezések a Vásárlóra kizárólag és kifejezetten azon esetben vonatkoznak, amennyiben a Vásárló a Ptk. jelen ÁSZF-ben hivatkozott rendelkezése alapján fogyasztónak minősül.

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló – választása szerint – a 9.1-9.2. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Fogyasztó a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti, azaz pénzbeli orvoslásra, árleszállításra és elállásra nincs mód, hiszen a gyártó és a fogyasztó között nem jött létre szerződéses jogviszony, hiányzik a szerződés. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Fogyasztónak kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Vásárló felelős.

Vásárló a termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Kanizsa Rehab Kft) szemben gyakorolhatja.

A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója is.

A gyártó, forgalmazó (Kanizsa Rehab Kft) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  1. a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  2. a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  3. a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

 

A gyártónak, forgalmazónak (Kanizsa Rehab Kft) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

10.Jótállás

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a Vásárló

  1. elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Kanizsa Rehab Kft a másik
  2. jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a Vásárlónak okozott érdeksérelmet.
  3. ha a Kanizsa Rehab Kft a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Vásárló érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a Vásárlónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a Vásárló – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Kanizsa Rehab Kft költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a Fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Vásárló érdekeit kímélve kell elvégezni. A Kanizsa Rehab Kft-nek a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül el kell végeznie.

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Vásárló a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Kanizsa Rehab Kft-t terhelik.

Vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül Vásárló a jótállásból fakadó jogok a 9.1 -9.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

11.Szavatosság, jótállás érvényesítése

Vásárló a termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét a Kanizsa Rehab Kft 1. pontban megadott elérhetőségein jelezheti.

Ha a kiszállított áru láthatóan anyag- vagy gyártási hibás, ide tartoznak a szállításkor keletkezett sérülések is, akkor kérjük, hogy az ilyen jellegű hibákat jelentse azonnal. Ha nem él a reklamáció lehetőségével, az nem jár törvényes jogaira nézve következményekkel. Valamennyi, a megvásárolt áru törvényes, 2 éves szavatossági ideje alatt fellépő meghibásodására a Vásárlónak járó törvényes jogok fennállnak. A szerződés szerinti jótállás a szavatossági jogok fennállását nem érinti.

A jótállási feltételekről bővebben a termékhez mellékelt dokumentumokból tájékozódhat. Ha nincsenek meg Önnek ezek a dokumentumok vagy nem műszaki cikkről van szó, akkor kérjük, forduljon központunkhoz:

Cím:                8800 Nagykanizsa, Petőfi Sándor utca 5.

Email:             info@kanizsarehab.hu

Tel.:                 +36 (93) 509 740

Postai úton történő megkeresés esetén kérjük, írja rá a borítékra: “Kanizsa Textil webáruház” 

 

12.Tulajdonjog fenntartása

A vételár teljes kifizetéséig az áru a Kanizsa Rehab Nonprofit Kft. tulajdonában marad. Ha a termék a vételár teljes kifizetését megelőzően mégis – bármely okból –a Vásárló birtokába kerül, felelősséggel tartozik a Kanizsa Rehab Nonprofit Kft irányába mindazon károk tekintetében, amelyek megtérítésére senkit nem lehet kötelezni.

 

13.Fizetés, esedékesség, késedelmes fizetés

Az áru kifizetése a Vásárló választása szerint történhet banki előreutalással, vagy utánvéttel. A Kanizsa Rehab Nonprofit Kft. fenntartja magának a jogot, hogy egyes esetekben bizonyos fizetési módokat kizárjon, ill. előre utalást kérjen. Előre utalás esetén a termék szerződés szerinti árát az 1. pontban megadott számlaszámra kell teljesíteni.

Kérjük adja meg rendelési számát, – illetve amennyiben rendelkezik ügyfélszámmal, – ügyfélszámát is a közlemény rovatban!

 

  1. Kapcsolatfelvétel

Esetleges kérdéseivel vagy reklamációjával, kérjük az alábbi elérhetőségeken keressen bennünket:

e-mail:  info@kanizsarehab.hu

A Kanizsa Textil Webáruház telefonos ügyfélszolgálat

munkanapokon 08.00-16.00-ig:  +36 93 509 740

Postacím:

Kanizsa Rehab Nonprofit Kft., 8800 Nagykanizsa, Petőfi Sándor utca 5.

Postai úton történő megkeresés esetén kérjük, írja rá a borítékra: “Kanizsa Textil

webáruház” 

 

Visszáru cím:

Kanizsa Rehab Nonprofit Kft., 8800 Nagykanizsa, Petőfi Sándor utca 5.

 

  1. Jogérvényesítési lehetőségek

15.1.Panaszügyintézés 

Vásárló a termékkel vagy a Kanizsa Rehab Kft. tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait a 14. pontban megadott elérhetőségeken terjesztheti elő.

A Kanizsa Rehab Kft a szóbeli panasz esetén a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel. A továbbiakban a panasz kezelésére a mindenkor hatályos fogyasztóvédelemről szóló jogszabályban foglaltak szerint jár el. A jegyzőkönyv egy példányát a Kanizsa Rehab Kft. köteles Vásárló részére átadni. A Kanizsa Rehab Nonprofit Kft a panaszról készített jegyzőkönyvet, a panaszra tett érdemi válasszal együtt öt évig megőrizi. Minden egyéb esetben a Kanizsa Rehab Nonprofit Kft, az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A Kanizsa Rehab Nonprofit Kft, az írásban érkezett panaszt, az érkeztetéstől számított 30 napon belül érdemben megválaszolja, ami jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén a Kanizsa Rehab Nonprofit  Kft az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót.

15.2.Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Kanizsa Rehab Nonprofit Kft és a Vásárló között esetlegesen fennálló jogvita a Kanizsa Rehab Nonprofit Kft-vel folytatott tárgyalások során nem rendeződik, bármelyik fél bírósági eljárást kezdeményezhet, továbbá fogyasztói jogvita esetén az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Vásárló számára:

Fogyasztóvédelmi eljárás
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági
feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és megyei kormányhivatalok látják el. Ezek listája itt található: http://www.kormanyhivatal.hu/ Bírósági eljárás
Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

Békéltető testületi eljárás
Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.
A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.
Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”). Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
A fenti együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a vállalkozások jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabás alkalmazandó, bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség. A fogyasztóvédelemről szóló törvény
mellett módosításra került a kis- és középvállalkozásokról szóló törvény vonatkozó rendelkezése is, így a kis- és középvállalkozások esetén sem mellőzhető majd a bírság kiszabása.

A bírság mértéke kis- és középvállalkozások esetén 15 ezer forinttól 500 ezer forintig terjedhet, míg a számviteli törvény hatálya alá tartozó, 100 millió forintot meghaladó éves nettó árbevétellel rendelkező, nem kis- és középvállalkozás esetén 15 ezer forinttól, a vállalkozás éves nettó árbevételének 5%-áig,  de legfeljebb 500 millió forintig terjedhet. A kötelező bírság bevezetésével a jogalkotó a békéltető testületekkel való együttműködés
nyomatékosságát, illetve a vállalkozásoknak a békéltető testületi eljárásban való aktív részvételének biztosítását célozza.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.
A kérelemnek tartalmaznia kell

  1. a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
  2. a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
  3. ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
  4. a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
  5. a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
  6. a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelemelőterjesztésére nem került sor,
  7. a testület döntésére irányuló indítványt,
  8. a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el:
https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

AZ EGYES TERÜLETILEG ILLETÉKES BÉKÉLTETŐ TESTÜLETEK ELÉRHETŐSÉGEI:

Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: abeck@pbkik.humbonyar@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.humariann.matyus@bkmkik.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: eva.toth@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: bekeltetes@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: szilvi@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefonszám: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-474-7921
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
E-mail: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.
Telefonszám: 06-88-429-008
Fax: 06-88-412-150
E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

Amennyiben bírósági eljárásra kerül sor, a békés úton nem rendezhető vitás kérdések eldöntésére, a Felek a vásárlásból adódó jogviták rendezésére kikötik a mindenkor hatályos Polgári Perrendtartás szerint járásbíróság hatáskörébe tartozó ügyekben a Nagykanizsai Járásbíróság, törvényszéki hatáskörbe tartozó ügyekben a Zalaegerszegi Törvényszék kizárólagos illetékességét.

 

 

15.3. Online vitarendezési platform

 

Online vitarendezési platform: az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

 

  1. Az ÁSZF jogi háttere

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel

  • a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”),
  • az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény,
  • a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet,
  • az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet,
  • a fogyasztó és a vállalkozás között szerződés részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26. Kormányrendelet,
  • a fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI.30.) Korm. rendelet, valamint
  • a fogyasztóvédelemről szóló1997. évi CLV. törvény rendelkezéseire.

 

17.Adatvédelem

A Kanizsa Rehab Nonprofit Kft Adatvédelmi és adatbiztonsági Szabályzata és annak mellékletei az alábbi linken keresztül érhetők el:

http://www.kanizsarehab.hu/rolunk/adatkezeles/

 

18.Az Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása

A Kanizsa Rehab Nonprofit Kft. jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket bármikor, egyoldalúan módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően leadott megrendelésekre alkalmazandók.

A Kanizsa Rehab Nonprofit Kft fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a Webáruházon, előzetes figyelmeztetés nélkül és hogy a Webáruházat más domainnév alá helyezze át.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2022.03.18.